Re: Czy to BIOS?????????????????????

Autor: Hawk (hawkey_at_priv4.onet.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 01:37:05 MET DST

>Mam takie oto pytanko:
>W kompa 486 DX2 wetknolem co nieco i prubowalem wgrac wina95
>(poprzednio byl 3,11) , jesli wgralem wina95 to komp co chwile mi sie
>zawiesza podajac za kazdym razem inne komunikaty.
>486-stke nabylem od kogos kto przywiozl ja z niemiec, byl tam:
>545,5 HDD, 4RAM, procesor IBM 66Hz, karta TRIDENT TVGA BIOS VL 4.7 (02)
>Ja dolozylem mu 8 RAM (liczy 12), CD-ROMx24, karte muzyczna Genius i po
>sformatowaniu dysku z poziomu DOSa probowalem kilkakrotnie wgrac wina95 i
>tak wychodzilo ze jezeli mi sie to udalo to komp co chwile sie zawieszal,
> [...]

Na moj gust to pamiec... Wyjmij stara i sproboj tylko na nowej. Mialem
kiedys na 486 taki sam numer. 32 MB + dolozone 16 w innych kosciach
(ale wsyztskie byly EDO 60ns). Rezultat. System widzial 48 MB ale win
sie wieszal dokladnie tak samo. Na samych 32 MB dzialal OK na samych
16 MB tez. Wymienilem wtedy te 16 na inne i problem zniknal...