Czy to BIOS?????????????????????

Autor: M.T. (officezib_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Jul 2000 - 00:48:22 MET DST

Mam takie oto pytanko:
W kompa 486 DX2 wetknolem co nieco i prubowalem wgrac wina95
(poprzednio byl 3,11) , jesli wgralem wina95 to komp co chwile mi sie
zawiesza podajac za kazdym razem inne komunikaty.
486-stke nabylem od kogos kto przywiozl ja z niemiec, byl tam:
545,5 HDD, 4RAM, procesor IBM 66Hz, karta TRIDENT TVGA BIOS VL 4.7 (02)
Ja dolozylem mu 8 RAM (liczy 12), CD-ROMx24, karte muzyczna Genius i po
sformatowaniu dysku z poziomu DOSa probowalem kilkakrotnie wgrac wina95 i
tak wychodzilo ze jezeli mi sie to udalo to komp co chwile sie zawieszal,
lub zawieszal sie w czasie wgrywania.
Pogrzebalem troche w BIOSie i tak to nie pomoglo. I teraz nie wiem czy BIOS
jest prawidlowo skonfigurowany.
Jezeli ktos z grupowiczow orientuje sie w BIOSie a jest to AMIBIOS 11-10-94
MB-1433/40/50UIV amerykanskiej firmy American Megatrends to bardzo bym
prosil o podpowiedzenie jak go ustawic aby zgral sie z konfiguracja kompa.
A moze to wcale nie jest wina BIOSa?
A cha! 4 Ramy ktore juz byly w kompie to: SEC KM4216CI200AJ-7 (istnieja na
plytce 2 kosci), a ja dolozylem SEC 531Y KM48C2100AJ-7 (na plytce sa
cztery kosci) i chyba jest ro 8 RAMow bo razem liczy 12.
Bardzo prosze o pomoc.

Tadeusz

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl