Re: Overclocking - kilka pytan.

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 14:43:05 MET DST

Dnia Monday, July 10, 2000 Lilija napisał/a:

L> Kupilem sobie niedawno (w sobote) plyte Abit bh6-II

 chyba be6-2

L> i Celerona II 533 mhz.
L> Wiem, ze niektorzy puszczaja go na 800, zrobilem tak i ja. Mam teraz kilka
L> pytan.
L> - jakie mu ustawic napiecie ? 1.6 wystarczylo, w q3 gralem i nic sie nie
L> zawiesilo, tylko...

 jeśli chodzi stabilnie (można to sprawdzić - ustaw sobie na noc np.
 jakieś demko w quake albo film w asf na full secreen), to wystarczy

L> - czy procesor moze powodowac anomalie w grafice ? (pionowe pasy z "kaszy").

 nie, takie rzeczy dzieją się tylko przy podkręcaniu karty

L> - czy ten procesor ma zablokowany mnoznik ? (Sorry, jesli pytanie jest
L> glupie, po prostu nie wiem takich rzeczy).

 tak, x8

L> - czy jest jakas bardzo przyjemna strona o overclocking'u ?

 gdzieś w necie widziałem... chyba http://web.pertus.com.pl/~zbyfek
 albo coś w tym stylu

L> - no i pytanie ostatnie: Jak najlepiej ten procesor ustawic ?

 na tyle, na ile pójdzie

--
*| Michał Młynarczyk michal_at_gorilla.com.pl  |*
*| http://beep.prv.pl -> mp3 players zone   |*