Overclocking - kilka pytan.

Autor: Lilija (lilith23_at_kki.net.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 12:16:58 MET DST

Dzien dobry.

Kupilem sobie niedawno (w sobote) plyte Abit bh6-II i Celerona II 533 mhz.
Wiem, ze niektorzy puszczaja go na 800, zrobilem tak i ja. Mam teraz kilka
pytan.
- jakie mu ustawic napiecie ? 1.6 wystarczylo, w q3 gralem i nic sie nie
zawiesilo, tylko...
- czy procesor moze powodowac anomalie w grafice ? (pionowe pasy z "kaszy").
Karta Evermore tnt2 m64 32mb (zabraklo mi kasy :( ).
- czy ten procesor ma zablokowany mnoznik ? (Sorry, jesli pytanie jest
glupie, po prostu nie wiem takich rzeczy).
- czy jest jakas bardzo przyjemna strona o overclocking'u ?
- no i pytanie ostatnie: Jak najlepiej ten procesor ustawic ?

Bede bardzo, bardzo wdzieczny za wszelka pomoc, a niewdzieczny za
traktowanie jak debila :).