Re: Szukam dobrej karty sieciowej.

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 13:59:20 MET DST

Użytkownik Konrad Stepien said:

> D-Link tak, na realteku nie. Jak już D-linka to na via-rhine.

A jaki jest twoj argument przeciw, bo nie podales ? Sam mam takiego, nie
spotkaly mnie z nim zadne problemy (a na innych noname-owych kartach juz
mialem). Zero konfliktow, a przede wszystkim jest tani. Jak ktos potrzebuje
taniej i solidnej karty to jest to swietny wybor.

Pzdr.
hattab_at_poczta.onet.pl