Re: Szukam dobrej karty sieciowej.

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 13:20:24 MET DST

Airwolf <airwolf_at_astercity.net> napisał(a):

>Hmmm... 3COM wycofał się z produkcji sieciówek 10/100 AFAIK...

D-Link tak, na realteku nie. Jak już D-linka to na via-rhine.

>Polecam sieciówkę Intela PRO/100+ (i jest to chyba
>jeden z niewielu produktów firmy - za przeproszeniem - Intel,
>które polecam ;-), dobre karty i nie ma najmniejszych
>problemów z odpaleniem ich pod większością systemów operacyjnych.
>Warta swojej ceny.

A ja zdecydowanie nie polecam. Mam kilka i same problemy.
Może taka seria, bo przy ładowaniu moduł mi pyskuje że
jakiś "Buggy chipset found, workaround enable".

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.