Odp: Dlaczego moj komputer tak czesto sie zawiesza? :(((

Autor: Arek (lamar74_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jul 2000 - 12:10:32 MET DST

Witam!

Najprawdopodobniej masz problem z samą windą. Przy tej konfiguracji sprzętu,
którym dysponujesz proponuję Ci zainstalować win95 Internet Explorer oraz
doinstalować IE 5.0. Gwarantuję że poprawi to konfort pracy mniejszą
awaryjność a przede wszystkim przyspieszy pracę twojego kompa.

Z pozdrowieniami
Arek

Użytkownik Arek Piotrowski <arekp_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8kac2k$lhv$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl