Dlaczego moj komputer tak czesto sie zawiesza? :(((

Autor: Arek Piotrowski (arekp_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 19:18:49 MET DST

Nie mam pojecia dlaczego srednio kilka razy dziennie komp sie zawiesza.... w
ogole bardzo czesto chodzi twardy dysk, szczegolnie przy pracy w internecie
kiedy jest uruchomionych kilka IE, OE, icq, mirc, getright i 3 okienka z ban
erami typu spedia.
mam celerona 300a, dysk twardy 5GB sprawdzony scan diskiem, Windoctorem, zde
fragmentowany, 64 ramu, riva tnt, 180 wolnego miejsca na twardym i 160 mb sw
apa.
Uzywam Windowsow 98PL, IE 5.0PL.
Czy to za slaba konfigurcja? A moze jakies programy lubie sie "gryz"?
Czasem pracuje nawet godzine i nagle stop i tylko reset, a czasem juz po 2 m
inuteach trzeba resetowac i wszystko od nowa uruchamiac...

Sam nie wiem bo to jest bardzo wqrzajace...
Prosze o pomoc, dzieki i pozdrawiam.

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------------> http://www.arek.cp.pl >>
<< e-mail: arekp_at_pactor.com.pl <- -----> arekp_at_darmo.alter.pl >>