Re: Co to za uzadzenie

Autor: //Tomek// (thnet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 00:16:28 MET DST

> Ostatnio dostalem dziwny sprzet.
> Jest to zewnetrzna stacja dyskietek 1,44 (w obudowie) z wyprowadzony na
> zezwatrz kablem (zlacze meskie, 23 piny). Stacja ta zostala wyprodukowana
> przez firme Datalux, jej oznaczenie to SV-702.

Jeśli mnie pamięć nie zawodzi (bo Amigi nie mam już ładnych parę lat :))) to
może to być zewnętrzna stacja dysków do AMIGI !!!!!!!!!!!

> Jesli ktos wie jak poslugiwac sie ta stacja, lu gdzie mozna znalezc do
tego
> sterowniki bede wdzieczny za odpowiedz.

Jeśli chciałbyś ją wykorzystać w PCecie to będziesz musiał wymontować napęd
z tej obudowy - prawdopodobnie będzie tam "zwykły" !!!!!!!! pecetowy napęd
3,5 cala ale 720 kb + mała płytka z elektroniką (takie przerzutniki
potrzebne Amidze), kiedyś dorabiałem te układy aby "zrobić odwrotnie" -
podłączyć stację od PC do Amigi :)))))))))

Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl
www.thnet.w.pl - Polsat Cyfrowy "w praktyce"