Odp: Płyty główne z Chipsetem VIA a gry komp.

Autor: Silver (silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 09 Jul 2000 - 00:26:26 MET DST

> VIA. Ale takie sluchy chodza. Mysle jednak, ze moze to byc tez slad zlej
> slawy pierwszych plyt na VIA, ktore sypaly sie na wszystkie mozliwe
> sposoby

Nie wiem czy to jest jedna z pierwszych, ale musze stanac w obronie, gdyz
mam stara VIA VP3 z P200_at_250MMX, ktora kupilem gdy plyty TX Intela byly duzo
drozsze i nie mialy AGP. Wtedy tez AGP nic nie dawalo w porownaniu z PCI, a
teraz trudno wogole kupic grafike na PCI. Plyta po przetweakowniu biosu za
pomoca BiosTweak przyspiesza jeszcze o jakies 10% i jest wtedy szybsza od
TXowej :)) Wogole sie nie sypie, zero problemow, jeszcze nie znzlazlem gry,
ktora by sie nie odpalila (po 3 latach).

Takze tez mysle VIA nie sa takie zle, a nawet calkiem fajne chipsety :))))