Re: abit be6 II - problemy:

Autor: Brychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 22:29:11 MET DST

Użytkownik Tomek <tomes_at_tkc.olsztyn.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:VkG95.31643$Qw1.752581_at_news.tpnet.pl...
> Użytkownik "Dexter" <dexter_at_astercity.net> napisał w wiadomości
> innego
> jak

A jak odłączysz dysk od HPT-a to czy wystartuje komp z tego dysku podpiętego
do zwykłego kontrolera ?
Spróbuj też wyjąc go z kieszeni i podpiąć bezpośrednio do taśmy.

> bo
Przypominam

Najlepiej wymienić przejściówkę.
Pozdrawiam