Re: siec 100Mb na skretce - jaki sprzet?

Autor: Marcin Surkont (msurkont_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 22:40:31 MET DST

Po prostu popros o karty 100 Mb/s (10BaseTx) - wiadomo, ze one sa na skretce
(zlacze rj45 - jak w telefonach). I popros jeszcze o kabel do podlaczenia
TYLKO 2 KOMPOW (BEZ HUBA) - beda wiedzieli, ze trzeba tam inaczej zacisnac
wtyki.
Aha - i jeszcze zeby kabel byl gruby (obejrzyj go - czesto teraz mozna
dostac takie cienkie, ktore niby sa kategorii 5, ale sa slabo ekranowane).
Marcin