switch i hub

Autor: Kameleon (kameleo_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 12:24:57 MET DST

jak w temacie...
krotko, ale na temat (jesli ktos moze oczywiscie):
1.czym sie roznia
2. ktory lepszy
3. jak w prosty i miarodajny sposob sprawdzic transfer
w kawiarence internetowej... (aby znalezc i oczywiscie wyeliminowac waskie
gardlo)

ps. zajmuje sie serwisem kompow, ale w sprawach sieci nie mam nawet zoltego
pojecia, a co dopiero zielonego... a cos z tym musze zrobic - wydaje mi sie
za wolne

Pozdrawiam... Trepik