Trzeszczący Live

Autor: Pingwin (tubis_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 10:57:08 MET DST

Witam,

Stwierdziłem, że może warto spróbować jeszcze raz. Kiedyś już przerabiałem
ten problem na różnych grupach, ale nic konstruktywnego z tego nie wynikło.
Teraz więcej osób posiada Rage128 i może trafię na kogoś, kto ma ten sam
problem.
No to lecimy:
Mam SB Live Value, który, albo nie lubi mojej karty graficznej ATI Rage 128
GL (bios ze stycznia 99), albo płyty głównej FIC VA-503+ (bios z lipca 98).
Problem jest następujący:
Bez EAX wszystko jest pięknie i cudnie. Kiedy zaś włącze jakiś efekt, to
zaczynają się pojawiać trzaski (im większym pogłos, tym większe trzaski).
Kiedy nie dzieje się nic na ekranie, to nic nie trzeczy, ale podczas
przewijania okna, grania w grę lub nawet samego pisania na klawiaturze (w
tej czynności pojawiają się literki na ekranie, czyli też się coś dzieje) są
trzaski, dosyć denerwujące.
Nie jest to na pewno wina trybu DMA dysku twardego lub CD-ROM. To już
przerabiałem. Ciągle tak samo.
Przerwania i sprawdzanie slotów PCI też odpada- sprawdzałem.
Po przeinstalowaniu Windy od zera też się nic nie zmieniło.
Nic nie trzeszczy za to jak nie ma sterów od ATI, tylko Winda jedzie na
standardowych (16 kolorów i 65 Hz mnie nie zadowala).
Moja Winda to 95PL OSR 2.1 z USB.
Przerabiałem też wszystkie wersje LiveWare (1.0, 2.0, 2.1, 3.0) i nic.
Chyba o niczym nie zapomniałem.
Co Wy na to?

--
Pozdr.