Re: Wyłączanie skanera - droga przez mękę

Autor: Andrzej N. (a_niedz_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 19:42:44 MET DST

On Thu, 6 Jul 2000 20:10:10 +0200, "Tomasz Kania"
<winner24_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam skaner Mustek ScanMagic 9636P (szczerze mówiąc trochę zgapiłem się przy
>jego kupnie) i on nie ma wyłącznika! Przez cały czas świci się lampa.
>Jedynym rozwiązanie jest wyłączenie zasilania z tyłu skanera (ale wtedy nie
>mogę drukować). Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu (np. programowe)?
>
>Tomek
>
>_____________________
>Tomasz Kania
>winner24_at_poczta.onet.pl

Witam!
Mam skaner Scan Magic 4800P. Podczas instalacji oprogramowania w
grupie Autostart zostaje umieszczony m.in. skrót do program startowego
skanera Watch.exe, który podczas uruchomienia systemu inicjalizuje
skaner. U mnie wystarczylo usuniecie skrotu z Autostartu i ponowne
wlaczenie PC-ta. Moze u Was jest tak samo?
Pozdrawiam.
Andrzej N.