Re: Wyłączanie skanera - droga przez mękę

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 14:08:56 MET DST

Użytkownik "Tomasz Kania" <winner24_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam skaner Mustek ScanMagic 9636P (szczerze mówiąc trochę zgapiłem się
przy
> jego kupnie) i on nie ma wyłącznika! Przez cały czas świci się lampa.
Bo on się sam wyłącza. Tak samo jak mój Genius Color Page Vivid PRO. Cały
czas swieci się dioda na obudowie, ale w czym Ci to przeszkadza.
Czy telewizor, video, i wieżę też odłączasz z zasilania, żeby nic się nie
świeciło, czy wyłączasz pilotem i cały czas pali się malutka czerwona dioda,
(bądź zegar na video)?

> Jedynym rozwiązanie jest wyłączenie zasilania z tyłu skanera (ale wtedy
nie
> mogę drukować). Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu (np.
programowe)?
Chyba, że źle Cię zrozumiałem i pali Ci się lampa do skanowania, ale we
wszystkich skanerach wyłącza sie po paru minutach a włącza dopiero podczas
wywołania sterownika TWAIN. Więc IMHO masz coś zrypane w skanerze albo w
konfiguracji komputera.

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński