IE4.0-przegladanie grup dyskusyjnych

Autor: Slawomir Zalewski (zalek1_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 15:37:31 MET DST

a ja mam taki problem. Przegladam grupy dyskusyjne na IE 4.0 na stronach WP (inaczej
nie moge - znaczy sie Outlook Express odpada, bo mamy jakies zabezpiczenie na serwerze
i nie chce sciagac zadnych grup z news.icm.edu.pl). Musze wiec to robic na stronach
internetowych. No i tu mam takie pytanko. Czy mozna cos zrobic, by posty na grupie
ukladaly sie tematycznie (jak to jest np. w OE). Bo brak tego znacznie utrudni
sledzenie interesujacych mnie dyskusji, bo posty ukladaja sie wedlug daty przyjcia.
Jesli wiec czasem chcialbym wrocic do postu rozpoczynajacego dyskusje, ktora trwa kilka
(nascie) dni, to czeka mnie koszmarne przekopywanie sie przez setki postow. Wiec jesli
ktos moglby mi pomoc, bylbym bardzo wdzieczny (jesli w ogole mozna cos zrobic). No i
prosilbym o odpowiedz na priva (z wyzej ww powodow).

pzdr

Zalek