Re: Wyłączanie skanera - droga przez

Autor: Kaja (barba_at_wa.home.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 02:25:54 MET DST

Tomasz Kania napisał(a):

> Mam skaner Mustek ScanMagic 9636P (szczerze mówiąc trochę zgapiłem się przy
> jego kupnie) i on nie ma wyłącznika! Przez cały czas świci się lampa.
> Jedynym rozwiązanie jest wyłączenie zasilania z tyłu skanera (ale wtedy nie
> mogę drukować). Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu (np. programowe)?
>
> Tomek

Przy kupnie skanera dali mi kiedyś niezbędne sterowniki i programy...Mam coś
takiego w programach menu start jak : "Flatbed Scanner" a w nim" "Scanner
utility"...Tam jest taka opcja dot.wyłączania w określonym czasie ( po starcie
komputera) skanera....Możesz sobie ustawić, żeby lampa się wyłączała po 1
minucie, lub 2-ch minutach,...to zależy od Ciebie...W momencie, kiedy chcesz
skanować skaner włącza się przy uruchomieniu programu skanującego.

----
Kaja