Re: Odp: Proszę o adresy WWW dobrych

Autor: Tomasz Nowak (tnowak_at_tux.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 19:45:23 MET DST

zorro wrote:

> Zapraszam do nas: www.kenopole.com.pl
> Na pewno opisy nie są zbyt obszerne lecz jeżeli ktoś czegoś szuka to pisze
> do mnie - ja zawsze odpisuję - wskazując miejsce gdzie można opis znaleźć
> lub go u nas umieszczam

Jest jest źle stary, ale popatrz:

[ Karta sieciowa D-Link FastEthernet PCI 95,00 ]

ale *któóóóóóóóóra* to jest karta sieciowa D-Link FastEthernet PCI
DFE-530TX czy DFE-550TX?
To samo dotyczy wielu rzeczy, chociażby dysków IBMa.
Jeżeli już nie chce Ci się ich wszystkich opisywać, to chociaż
podawaj symbole, to wtedy sprawny internauta sam sobie znajdzie opis.
A tak dupa.

PS. Część stron nie mieści się na ekranie 800x600 (np. 3com). A powinna.

--
Tomasz Nowak
mailto:tnowak_at_tux.pl