Re: zolltrix 56k v90

Autor: Paweł Świrek (swierk_at_SPAM-IS-LAME.nzs.agh.edu.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 19:07:56 MET DST

monizda&glizda <monizda_at_poczta.wp.pl> wrote:
> ludzie. mam dziwny problem, ale podobno z zolltrixami tak bywa.
> kumpel kupil nowy komp.
> poinstalowalam mu wszystko i dziala ok.
> problem pojawil sie przy instalowaniu modemu. nie dosc ze na plycie z
> driverami jest burdel to po zainstalowaniu ich nie mozna polaczyc sie z
> internetem
> w panelu polaczenie jest ok. otwiera sie port i takie tam. nie ma zadnych
> konfliktow. tylko po laczeniu z siecia wyskakuje komunikat o tym, ze nie ma
> polaczenia z modemem, albo jest zle podlaczony, albo go nie ma. modem jest
> wewn.
> [...]

Najlepsze rozwiązanie to jest zamienić ten wewnętrzny scheiße (czyt. szajs)
na prawdziwy modem zewnętrzny. Np. Zoltrix Rainbow (tylko do tego należałoby
dołączyć głośniczek lub słuchawki, albo podpiąć go do karty dźwiękowej, bo
jest straszliwie głośny - atl0 nie pomaga. Różnica w głośności pomiędzy atl0 a
atl3 jest stosunkowo niewielka. Możnaby z poziomu terminala przed wybraniem
numeru wpisać atm0, lecz wtedy nie będzie słychać, czy modem się odzywa, czy
też nie.

Pozdrawiam

--
Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, sysadmin nzs.agh.edu.pl & nzs.org.pl
mailto:swierk_at_nzs.agh.edu.pl  http://nzs.agh.edu.pl/~swierk/