zolltrix 56k v90

Autor: monizda&glizda (monizda_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 20:55:30 MET DST

ludzie. mam dziwny problem, ale podobno z zolltrixami tak bywa.
kumpel kupil nowy komp.
poinstalowalam mu wszystko i dziala ok.
problem pojawil sie przy instalowaniu modemu. nie dosc ze na plycie z
driverami jest burdel to po zainstalowaniu ich nie mozna polaczyc sie z
internetem
w panelu polaczenie jest ok. otwiera sie port i takie tam. nie ma zadnych
konfliktow. tylko po laczeniu z siecia wyskakuje komunikat o tym, ze nie ma
polaczenia z modemem, albo jest zle podlaczony, albo go nie ma. modem jest
wewn.
przerywanie podobno sam ustawia i nie mam na nim zadnych zworkow, ustawialam
juz wszystko co mi wpadlo do glowy, ale niestety bez wiekszych efekto.
owszem reagowal na moje zmiany, ale dalej nie laczy.
gdyby mi ktos w tym pomogl bylabym bardzo dzwieczna.
Monika