Re: Przegrywanie filmow do PC ?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 12:47:23 MET DST

rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) napisal:

>DivX jako efekt koncowy przy tej samej kompresji daje jednak troche lepszy
>obraz. Szukalem kiedys alternatywy dla DivXa, ale Indeo odpadl, bo przy
>podobnej jakosci kompresji 320x240 mial co najmniej 2x wieksze pliki.

Jesli chodzi o wieksze pliki to zgoda, moze nawet i wiecej niz 2x.
Jednak IMO jakosc 90% indeo jest lepsza.
Trudno tu porownywac divx'a i indeo, poniewaz nie maja one
podobnych kopresorow, stad divx sietnie nadaje sie do kompresji np. filmow
do uzytku domowego, natomiast jest beznadziejny do zastosowan
wiecej niz amatorskich.
92% indeo z powodzeniem stosuje do wielu zastosowan
komercyjnych. Z divx'em nie udalo mi sie niestety.

Andy