Dysk

Autor: Tomek \ (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 12:19:40 MET DST

Ostatnio dyski twarde staniały, 17 GB można kupić po 550 zł :). Dlatego tez
postanowiłem zwiększyć swoją przestrzeń dyskową, bo na 6.5 GB ledwo się już
mieszczę. I tu pytanie: na jakie problemy mogę napotkać podczas instalowania
dysku?

Konfiguracja:

Płytka Shuttle na Via Apollo Pro, Celeron 333, 128 MB RAM, Riva TNT 1,
Windows NT 4.0 Server, Hdd Quantum Fireball 6.4 EX i CD Teac 32.

Nowy dysk podpiąłbym razem z Quantumem. Będzie to pewnie jakiś Seagate, albo
Fujitsu wiem, że marnie, ale na składowanie plików wystarczy - system i
oprogramowanie zostanie na Quantumie.

I jeszcze jedno pytanie: istnieje program, którym można zwiększyć wielkość
partycji bez kasowania zawartości? Konkretnie chodzi mi o partycję
podstawową, z systemem.

Za odpowiedzi z góry dziękuję (jakoś ostatnio wypadłem z tematu ;>)

--
Pozdrawiam,
  ( Tomek 'Neas' T. )--(  _< \_  )--( nad łóżkiem swoim prawda jest taka )