Odp: Odp: Odp: Jaka nagywarka

Autor: Molo (molo_at_z.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 00:00:52 MET DST

> Moze zrezygnowac z windy? Linux niezle radzi sobie z SCSI i
wypalaniem
> plytek...

racja
ja mam zwyklego linucha, system oparty na zwyklym ide, nagrywarke
kupilem na spolke z kumplem tak wiec co pare dni byla przenoszona z
kompa do kompa, a jest to stary, zapomniany juz philips 2/2/6
Moze w porowaniu z waszymi skazolami i nagrywarkami 100x to jest to
badziewie, staroc i od dawna nie powinno juz dzialac ale ja nadal
nagrywam srednio 2 plytki dziennie przy czym 90% to stare
wysfiechtane, zakurzone i tluste cdrw ;-) w tle slucham mp3 i tak juz
ladnych pare lat I nie mam zamiru sluchac tu gosci, ktorzy probuja mi
wmowic, ze cdrw to niedopracowana technologia ktora psuje napedy lub
ze philips jest do bani.