Re: Licznik nz nowe taryfy

Autor: Reader (reader_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 23:58:55 MET DST

reader5_at_kki.net.pl (Reader) wrote in <hzi85.13080$Qw1.312217_at_news.tpnet.pl>:

>Czy znacie jakis licznik, ktory dzialalby z nowymi
>oplatami telekomumy (stawki dzienne, nocne
>swieta) bez skomplikowanego wpisywania danych?

Ale masz fajny login ;-)

Dolaczam sie do pytania z tym ze chcialbym taki licznik,
ktory nalicza _tylko_ czas polaczenia. Przetestowalem kilka
i okazalo sie ze wszystkie zliczaly jakakolwiek aktywnosc
sterownika. Wystarczylo otworzyc okienko polaczenia albo
wlasciwosci modemu i juz licznik dopisywal impuls. Mam
winmodem Cobra Zoltrixa, nie wiem jak to wyglada na innych
(pelnych) modemach i czy ma znaczenie?

--
pozdrawiam
Reader