Re: do Przemola

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 18:14:10 MET DST

Madafaka napisał(a):

> [...]
> czasu musisz takze krasc chleb, o ile nie zbierasz go po smietnikach. Sorry,
> ale wybrales "trudniejsza droge" pozostajac w Polsce i musisz teraz zyc z
> konsekwencjami!
> Ale idzmy dalej..... polacy maja Cie w d...e i uwazaja za kompletne zero i
> slusznie, bo jestes nikim (przypominam, ze nawet nie mozesz sie pochwalic
> posiadaniem legalnych windows). Roboty dostac nie mozesz, dlatego zyjesz na
> utrzymaniu matki-sprzataczki. Nie bylo tak zle kiedy zyl jeszcze Twoj ojciec
> z ktorym razem chodziliscie krasc, ale niestety zapil sie na smierc.

Pomimo tego ze generalnie zgadzam sie z Twoim (Waszymi ;) postem (-ami;)
te dwa ostatnie zdania mogles sobie darowac...No chyba ze to fakty, bo
w przeciwnym wypadku obrazasz (-acie) niewinnych ludzi.
Chyba przesadziles...

> Aby czasem udowodnic sobie, ze jestes zaprzeczeniem pozbawionego kultury
> osobistej polskiego amerykanina, zakladasz biale rekawiczki przed kolejna
> wyprawa do smietnika, prawda?
> I popatrz, a ja bym przysiagl, ze opisales tu kilka z cech typowego Polaka w
> Polsce. :-)))

Chyba dawno nie byles w Polsce, a jak byles to chyba w jakiejs Koziej Wolce ;)

Z pozdrowieniami
Tom
tomek_sz_at_interia.pl
ICQ UIN # 36360311