Po update firmware'u nagrywarka nie nagrywa mi audio jak należy. - HELP!

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 13:46:34 MET DST

Mam LG CED-8083B 4x4x32, oryginalny firmware to był 1.05. Uaktualniłem do
1.09 i dwóch płyt ze ścieżkami Audio mi nie nagrała. Po niby nagraniu zwykły
CD lub CD-Rom nie widzieli jej. Nie sprawdziłem czy nagrywa zwykłe dane, bo
zainstalowałem spowrotem 1.05. Spróbowałem jeszcze raz nagrać Audio. Nagrało
się, tyle że wszystko zostało przesunięte, tzn. (miało być 18 ścieżek),
1-sza ścieżka zaczęła się czwartym utworem i to nie od początku, kolejne
utwory zaczynają się jeszcze w tej samej ścieżce (pierwsza ścieżka>utwór, w
tej samej ścieżce zaczyna się kolejny utwór, przechodzi na drugą ścieżkę,
ciąg dalszy tego utworu, zaczyna się w tej drugiej ścieżce następny utwór,
przechodzi na nastepną ścieżkę i tak dalej), ogółem nagrało się 13 ścieżek,
mimo że odtwarzacz wskazuje 18 ścieżek. Zwykłe dane nagrywa bez problemu.
Mam jedną uwagę co do nagrywania: używam Nero 4.0.8.3 i kiedyś przed
update'em, gdy program skończył nagrywać, wyświetlił komunikat burnprocess
done successfull, naciskałem na OK, potem na DISCARD i można było wyciągnąć
płytę, teraz po tych komunikatach, nawet, gdy wyłączę ten program, to dalej
przez kilkanaście sekund świeci się kontrolka WRITE w nagrywarce.

Co zrobić? Czy przeinstalowanie systemu coś da? Na nowo zainstalować Nero?
Czy dać do serwisu?

Pomóżcie!!!

--
Dzięki i pozdrawiam, Marcin.