Re: Elsa Erazor III Pro - pewien szczegół & kręcen

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 13:49:28 MET DST

Henry(k) <henrico_at_friko6.onet.pl> w artykule
news:v5F85.18258$Qw1.432721_at_news.tpnet.pl pisze...

> Delikatnie 160/180, ale po padach w upały zostawiłem po staremu
> aż dokręcę jakiegoś radiatora z porządnym wiatrakiem.

Tzn. masz ten model bez wentylatora?
A tak a propos upałów, to mniej więcej miesiąc temu zaczął mi padać Celeron
366_at_550. Dokupiłem dodatkowy wentylator do obudowy, potem jeszcze jeden do
przodu. Ale gdy z komputera zrobił się odkurzacz, zacząłem kombinować
inaczej. Okazało się, że zamiast 2.05V, podkręconemu Celkowi w zupełności
wystarcza 1.9V. Dzięki temu komputer znowu chodzi na standardowym chłodzeniu
i chyba ma się dobrze. Polecam grupowiczom sprawdzenie pracy z mniejszym
napięciem. Zawsze to mniej wydzielanego ciepełka.

Zdrówka,

--
# Waguś
# mailto:wagus_at_ae.katowice.pl