Płyta SpaceWalker HOT-555 i mysz (na COM) - prośba o pomoc

Autor: Matias (msztaba_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 11:31:52 MET DST

Czesc,
Mam problem i prosze o pomoc.
Jest to stara płyta (P133), systemem operacyjnym jest W95 no i jest problem
bo komputer (W95), przestał widziec mysz (sygnalizuje ze urządzenie jest nie
podłączone), przy automatycznym wyszukiwaniu nowego sprzętu rozpoznaje mysz
PC/2 (jest takie gniazdo na płycie - nie ma myszy), W95 podaje że porty
działają prawidłowo. No i teraz pytanie, co moze byc przyczyną takiej
sytuacji i czy da sie naprawić. Wydaje mi się że jeżeli padnięte są COMy
(nie wiem jak sprawdzić) to mozliwe są dwa rozwiązania:
1. Porty na dodatkowej płytce (jak to dawniej bywało)
2. Wykorzystanie gniazda pc/2
Czy ktos ma jakies sugestie.
Pozdrawiam
Mateusz
PS
Mysz jest napewno dobra. Sprawdzana na innym komputerze.