Re: Do posiadaczy ASUS P3V4X

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 11:04:38 MET DST

Użytkownik "Mad Kiw" <madkiw_at_poczta.pnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam problem z wyżej wymienioną płytą,miałem wcześniej ASUSA P2B-F na
którym
> bez problemu działało włącznie kompa klawiaturą
> Teraz mam P3V4X (poza tym nic się nie zmieniło ten sam zasilacz i inne
> podzespoły) i włączanie klawiaturą nie działa.Wersja BIOSU 1005 czy ktoś
> miał,ma podobny problem?
> Z góry THX
No ja mialem (ale na starszym BIOS'ie) a teraz dziala, ale nie uzywam, masz
moze ta smieszna klawiature Chicony z guzikami od sleep power i wake ? Ja
taka mam i musze cholernie uwazac jak gram, kiedys gralem w Quaka na sieci i
mi sie palec omsknal na Sleep :-))))))))))))))))))))) Ale mnie nafragowali

 Piotr Traczykowski
 Ph.D. Student
 Institute of Fundamental Technological Research
 Polish Academy of Sciences