Re: Odp: Serwis "ACTION"

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 00:30:55 MET DST

Krzysztof Jakubik wrote:

> Czy kolega podtrzymuje swoje zdanie w temacie napedu LG 32x? Mialem do
> czynienia z kilkunastoma - zaden nie zawiodl...

Ja np. podtrzymuje - mialem LG x32 przez chwile (na szczescie :) i daje
w zastaw swoj komputer jesli komus uda sie na w/w egezmplarzu np.
wysmazyc plytke z danymi audio w locie (oczywiscie odczyt a nie zapis
danych z niego ;)

To cos sie tak fajnie grzalo ze po jakichs 20 min krecienia plytka przy
pelnej predkosci elegancko przestawalo powyzsza plytke widziec ... i
koniec.

Ale jako patelnia to napewd sie calkiem niezle nadawal ;))

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl