Re: Czemu na gorszym kompie W95 laduje sie szybciej?

Autor: gruesome (gruesome_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 00:16:05 MET DST

On Mon, 03 Jul 2000 16:48:36 +0200, Sławomir Kulesza <colage_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
>Czesc!
>No wlasnie. Niedawno mialem okazje zainstalowac znajomemu W95 OSR2 z
>obsluga USB i ku memu zdziwieniu na jego sprzecie (nic szczegolnego -
>Petak 166 MMX, 64 MB RAM, S3 Virge PCI i 2 GB HDD (chyba Seagate))
>system laduje sie zauwazalnie szybciej (moja blacha nosi w sobie K6-2
>350_at_350, 64 MB RAM, 4.3 GB HDD i S3 Trio 3D 4MB). Z tego, co widze
>jedyna roznica polega na tym, ze u siebie instalowalem wszystkie Service
>Packi (4in1 od VIA oraz poprawki do Office 97). Czyzby w tym lezal klucz
> [...]
Na czas ladowania maja bardzo duze znaczenie programy typu: office2000/97 czy
corel draw, ie, poniewaz czesc tych programow laduje sie zawsze przy starcie!
Zrobilem sobie taki test i po kazdej instalacji sprawdzalem ilosc wolnej pamieci
i oto co wychodzi.
Goly system windows98 z ie4.0 - zajetosc 28MB
wszystkie sterowniki, w tym do plyty (agp, ide) - 3MB
ie5.01 - 8MB
nu2000 - 5MB
coreldraw 9pl - 12MB!
office2000 - 6MB
corel office2000- 4MB
Co wiecej, po odinstalowaniu i tak nie uzyskuje sie tyle wolnej pamieci co
przed instalacja. Wszystko sprawdzalem Cachemanem, uwzgledniajac swap, cache
ograniczony.
A moze kolega ma win95 a ty win98??? (win95 zajmuje ok. 15MB mniej przy starcie,
choc w zasadzie nie uruchamia sie dluzej co jest dziwne :-)).

--
/
       Nie czytaj tego, tylko sie meczysz. Przeciez i tak umrzesz.