Re: creative czy elsa

Autor: BodekJ (Bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 00:20:44 MET DST

| Przeczytałem parę postów i dochodzę do wniosku że jest to kolejna dyskusja
| typu "o wyższości masła nad margaryną"
| Ja ma anihilatora pro i rdzeń chodzi max na 130 mhz(bez gubienia textur),
[...]
IMHO Creative to dobra firma lecz do kart muzycznych (AWE64 , Live) karty
graficzne to nie jest ich mocna strona, poza tym pewnie jak anihilator pro
przestanie być ich flagowym produktem to o nowszych sterownikach będziesz
mógł pomarzyć, zresztą wielu użytkowników którzy mieli doczynienia z
produktami Creative przyzna Mi racje że sterowniki wypuszczają nie
najlepsze. Jeżeli miałbym wybierać między dwoma kartami z tematu wybrał bym
Elsa, chociaż Asus jest nie do pogardzenia.

Bogdan W. Jeż
E - mail : Bodek_at_jerzyk.prv.pl   * PGP Public Key  *