Odp: nagrywarka (audio z MP3)

Autor: Michal (xmichalx_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 12:07:42 MET DST

SORRY !!!!!!!
Ale akuratnie w WinOnCd 3.6 i 3.7 wystarczy wybrac typ "Audio-CD" i
przeciagnac utwory *.mp3 do nagrania (zmiesci sie ich okolo 10-20) po
wypaleniu masz plytke muzyczna do sluchania w wiezy !!!!!
Robilem i dziala !!!!

Michal

Użytkownik Marcin Helinski <helin_at_man.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39605262.FEDF7495_at_man.poznan.pl...