Re: nagrywarka (audio z MP3)

Autor: Marcin Helinski (helin_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 10:44:18 MET DST

Darek wrote:

> Jestem kompletnym laikiem, wybaczcie mi to pytanie,
>
> w jaki sposób moge nagrac plyte audio z plików MP3, posiadam program
> WinOnCd3.6
>
> z góry dzieki

Najpierw trzeba z mp3 zrobic wav-y co niestety bedzie wiazalo sie z
utrata jakosci w porownaniu z wav-em, z ktorego byla robiona mp3. Mozna
do tego uzyc np. WinAmpa wybierajac w opcjach odpowiednia pozycje
Output. A potem normalnie dodajesz wav-y do image'a w WinOnCd.
Powodzenia w wypalaniu...

Pozdrawiam
Marcin