Re: UPS

Autor: DrYazzgod (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 10:55:08 MET DST

AdamN wrote:

> UPS nie musi długo trzymać, najważzniejsze (tak mi się wydaje) żeby
> mógł "dogadać się" z komputerem i poinformować go że już się kończy,
> aby przed całkowitym odcięciem prądu w2k mógł się zahibernować.
> Problem polega na tym, że nie pilnuję komputera, tylko zostawiam mu
> problem do obliczenia, a sam idę spać czy do pracy, a komputerek wtedy
> pracuje bez żadnego nadzoru.

No to ja jeszcze raz: Fenton. W razie klopotow zasilacz wyswietli Ci
na monitorze odpowiedni komunikat z ostrzezeniem, ze za tyle to a za
tyle nastapi zamkniecie systemu, i zrobi to, jezeli napiecie do tego
czasu nie pojawi sie. Polaczenie modemu z gniazdkiem telefonicznym
tez jest za posrednictwem zasilacza, co jest bardzo fajne, bo z tej
strony tez moga zdarzyc sie klopoty (jakies tam przepiecia itp.).
Jezeli masz jakikolwiek problem w gniazdku sieciowym, do ktorego
podlaczasz compa, to zasilacz tez Cie o tym poinformuje (blad fazy,
brak uziemienia). Podoba mi sie tez serwis gwarancyjny. Zadnego
noszenia, naprawienia i innego pitolenia. Jezeli ups Ci padnie, to
wysylasz go firma kurierska do firmy (na jej koszt oczywiscie),
a firma odsylasz Ci nowy egzemplarz. Nie pamietam ile kosztowal, ale
cos z 7-8 baniek.

--
Dariusz Laskowski                   Walka Andrzeja Goloty z Przemyslawem
Gdansk Wrzeszcz                     Saleta bedzie glownym wydarzeniem