Re: Jaki monitor 17". Prosze o pomoc

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 12:52:56 MET DST

Maxsiu wrote:

> No ciekawe rzeczy opowiadasz, to powiedz mi jakie kineskopy maja najlepsze
> monitory na swiecie?
> Moze philipsa? A moze samsunga? Marka nie poswstaje znikad. Sony to pionier
> w technologiac av i nic tego nie zmieni, trzeba to przyjac jako fakt.
> Philips np. to tandeta dla szarych mas. Kazdy ich sprzet jest do dupy.
> Sony to bezkompromisowa jakosc, niestety duzo drozsza niz inne, ale to
> gwarancja ze masz sprzet o najwyzszych parametrach. Oczywiscie nie mowie tu
> o najtanszych modelach. Ja np. mam wieze z klockow z najwyzszych modeli -
> [...]

Spokojnie spokojnie ja sie wypowiadalem na temat MONITOROW Sony'ego a
nie ogolnie o calym sprzecie.

A jesli chodzi o ta dziedzine, to w/w firma nic rewelacyjnego poza
naklejka z produ za rozsadne pieniadze niestety nie oferuje.

A co do monitorow to jakie sa "te najlepsze na swiecie"? Pozatym
rozroznij kineskopy i monitory, co z tego ze masz dobrej jakosci
kineskop jesli elektronika bedzie do dupy i na dokladke rozregulowana...

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl