Re: Re: Jaki monitor 17". Prosze o pomoc

Autor: Maxsiu (maxsiuu_at_yahoo.com)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 03:57:09 MET DST

>Taak ... Sony to marka i nic wiecej - w przypadku monitorow
>komputerowych jakosc w parze z nia nie idzie.

No ciekawe rzeczy opowiadasz, to powiedz mi jakie kineskopy maja najlepsze
monitory na swiecie?
Moze philipsa? A moze samsunga? Marka nie poswstaje znikad. Sony to pionier
w technologiac av i nic tego nie zmieni, trzeba to przyjac jako fakt.
Philips np. to tandeta dla szarych mas. Kazdy ich sprzet jest do dupy.
Sony to bezkompromisowa jakosc, niestety duzo drozsza niz inne, ale to
gwarancja ze masz sprzet o najwyzszych parametrach. Oczywiscie nie mowie tu
o najtanszych modelach. Ja np. mam wieze z klockow z najwyzszych modeli -
sciagane z niemiec bo w polskich sklepach nie mozna nawet tego kupic i
ogolnie to zajebisty sprzed. Kompakty, daty i minidiski maja po prostu
najlepsze na swiecie. Wzmacniacze ciut troche gorsze niz inne ale i tak
bardzo dobre. Dodatkowo mam telewizor sony i monitor. W nastepnym tygodniu
bede mial juz dwa monitory Sony i stacjonarny czytnik dvd.

Sony to po prostu Sony i tyle.

p.s. nie pracuje w tej firmie. Chetnie kupilbym sobie samochod sony gdyby
byl (to juz zart)

Uzytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci