Re: IBM DeskStar 75 GXP DTLA?

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 10:40:47 MET DST

On Fri, 30 Jun 2000 20:19:29 +0200, Dentarg
<dentarg_at_freebsd.lublin.pl> wrote:

>tak, ale mniej niz DPTA ...
>ledwo slychac u mnie wiatrak od zasilacza jest glosniejszy ...
>nie ..
>szybki ... bardzo ;))

Tyle piszecie o szybkosci tego dysku w zwiazku z tym mam pytanie jak
to jest w rzeczywistosci a nie w testach, bo te ostatnie wychodza mi
juz bokiem, podam przyklad:
HD Tach pokazuje mi sredni transfer 9 808 KB/s a gdy przegrywalem ze
stoperem w reku caly Cash z Temporary Internet Files (okolo 100MB w
malych pliczkach) to wyszlo mi 300 KB/s !!!!!!!
Wiem ze co innego odczyt i zapis ale zeby az taka mizerota :-(((
Gdyby ktos pokusil sie na podobny test to ja pliki przegrywalem w
obrebie tej samej partycji.

Test wykonywalem tez na IBM ale DTTA 13.5GB