Re: Jesli nie WY to kto? -cd prosby o pomoc

Autor: jerzol (juszym_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 06:47:14 MET DST

"Grzesiek" <grzesiop_at_interia.pl> napisał:

> Dziekuje wszystkim za chec pomocy w niedoli. Zgodnie z sugestiami
sciagnalem
> ze strony producenta sterowniki i z przykroscia stwierdzam, ze nic to nie
> dalo.
> Wywolalem nawet dyskusje co do istnienia takiej karty (32 MB) i wydaje mi
> sie, ze racje mial Abram twierdzac, ze to jakis nieziemski wynalazek.
> Chociaz naprawde po wlaczeniu kompa zglasza mi sie komunikat: NVIDIA VANTA
> ......32 MB!
> Wybralem sie tez do sklepu, gdzie kupilem tego skladaka, faceci (nie w
> [...]
Czytam ten wątek i muszę dorzucić swoje 5 groszy.
Nvidię Vantę 32 MB mam od stycznia tego roku na
pokładzie swojego kompa (Celeron 466_at_466, płyta
ECS P6BX-A+, SB Live! Value, 128 RAM)
chodzi jak burza na sterach v. 4.12.01.0522
(były bodaj w ostatnim CHIP-ie i są na stronie NVIDII w
wersji detonator).
Pewno, że nie ma takich osiągów jak pełna TNT2 ale cóż,
trzeba mierzyć apetyty z zasobami kasy.
Jeżeli stać Cię na kupno pełnej TNT2 to oczywiście
kupuj tak jak radzili inni koledzy.
 Jeśli chodzi o konfigurację BIOS-u i inne te duperele
 to w tym wątku sporo tego było ale jak chcesz to wal
 na priva.

PS. kupując Vantę robiłem to świadomie - jeżeli Ciebie
oszukano to takich rzeczy się nie daruje.
-------------->>>>>>>> pozdrawiam :-P jerzol

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/