Re: crack

Autor: Genic (grzes_n_at_hogart.com.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 11:16:52 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

> Znalazłem ten artykuł, oto jego treść w *całości*, nie tylko urywek...

A więc jednak ani koledze Mariuszowi, ani mnie nie pomyliły się ksywki,
tylko ty nie pamiętasz (albo nie chcesz pamiętać, co pisałeś parę dni
wcześniej).

> Nie mam pojęcia skąd wzmianka o TV-cyfrowej, chyba tylko ciekawość...

Może Edyta pytała o cracka również tylko z ciekawości? :)))

Małe podsumowanie:
Rozpętałeś krucjatę, nazywasz wszystkich naokoło złodziejami, nieuczciwymi
itp.
Nie lubię takich umoralniających gadek rodem ze szkółki niedzielnej,
ponieważ zwykle ten, kto najgłośniej krzyczy o swoich żelaznych zasadach i
nieskazitelnym wizerunku, sam po cichu robi to samo, co inni. Dlatego byłem
szczerze rozbawiony, kiedy okazało się, że oto niestrudzony w walce z
rzezimieszkami używającymi nielagalnego oprogramowania, "niepokalany"
Pszemol sam interesuje się złodziejskimi metodami dekodowania tv cyfrowej.

A tak przy okazji twoi superuczciwi Amerykanie powszechnie łamią prawo
przechodząc przez ulicę na czerwonym świetle. Jest to tak naturalne, że po
powrocie do Polski kilka razy o mało nie wpadłem pod samochód zanim się
spowrotem nie przestawiłem na tutejsze obyczaje. Rozumiem, że ty budzisz w
USA wielkie zdumienie wśród innych przechodniów zawsze czekając aż światło
zmieni się na zielone...

GN