Re: crack

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 09:31:10 MET DST

Cześć !

>Nie, nie nie - nic nie wpadłem. Niczego nie dekodowałem - nigdy w życiu.

Dobra, dobra, nie tłumacz się.....

>Kiedyś rozmawiałem o kartach TV aby przekodować sygnał PAL z kamery
>na NTSC do telewizora - tekst o jakiejść TV cyfrowej to jakaś pomyłka.
>Mam nadzieję że kolega Mariusz to wyjaśni...

Co mam wyjaśniać? To że czytam nie tylko tą grupę? Zacytowałeś wyżej swój
post na pl.misc.elektronika i wyraźnie w nim pisze że pytałeś o dekodowanie
cyfrowej TV za pomocą kart jakichśtam.... Nie pisałeś: czy ktoś wie, jak
zdekodować sygnał cyfrowej TV (?) (cyfrowy sygnał z kamery?) z kamery
itd....

Pisząc "tekst o jakiejś TV cyfrowej to jakaś pomyłka" zaprzeczasz swoim
pytaniom, przeczytaj jeszcze raz swój post....

Tyle słowem wyjaśnienia.

>Tys prowda - ale jak pisałem powyżej to jakaś pomyłka lub celowe
pomówienia.

Nic bardziej błędnego. Ani celowe pomówienie (jestem od tego daleki), ani
pomyłka. Zwykły cytat..... Zresztą wyjaśniam to wyżej.

Pozdrowionka
Mariusz