Re: crack

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 23:59:59 MET DST

"Mariusz" <mariusz_at_cz.onet.pl> wrote in message news:8jc52s$m6g$1_at_news.onet.pl...
> Oj Pszemol, Pszemol, skoro ci tam tak dobrze w tym prawym kraju,
> to po co chcesz tutaj kupować kondensatory "bo taniej",

A co złego w kupowaniu tam gdzie taniej kilka kondensatorów?
Nie rozumiem tego zarzutu.

> po co chcesz dekodować telewizję cyfrową za pomocą karty do komputra?

???? Jaką telewizję cyfrową? O czym Ty piszesz?

I kto napisał że ja chcę dekodować? W tekście pytanie brzmi "czy da się".

> Tego to chyba licencja nie obejmuje, co? Jakoś cie to nie interesuje...

Sprawdź lepiej dobrze kto coś podobnego napisał, bo ja nie mam
nigdzie żadnego źródła telewizji cyfrowej aby ją "dekodować"...