Re: Jaki komputer?

Autor: DAREK (darles_at_ceti.com.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 20:19:41 MET DST

On Tue, 27 Jun 2000 12:39:49 GMT, nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl
(Luka Vandergaart) wrote:

>To slabiutko siedzisz w realiach - 20-30 to mialy juz niedawno
>Barracudy-II Seagate'a i Maxtory DiamondMaxy-y.

>Pewnie testowales na kontrolerze UDMA/33 z wylaczonym DMA ;P

W zwiazku z Wasza walka na poglady mam pytanko, jak to jest ze moj
dysk IBM 13.5GB testowany HDTachem pokazuje wyraznie lepsze rezultaty
z zalaczonym DMA a w praktyce jest calkiem inaczej i przy wylaczonym
DMA dziala szybciej (sprawdzilem to ze stoperem w reku przegrywajac
setki drobniutkich plikow jak i jeden wielki).
Plyta glowna to ASUS P2B. UDMA/33

A oto wyniki jakie osiagnalem
DMA wylaczony
7,6MB/s
CPU Util 94,6% !!!!!!!!

DMA zalaczony
14,2MB/s
CPU Util 3%

A praktyce przy DMA wylaczonym dysk chodzi o 15-20% szybciej