Re: Jaki komputer?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 14:39:49 MET DST

-~*Maciej Machacz*~- <da whatever>

>NIe chce mi sie w to wierzyc .. czyzby IBM DTLA mial byc szybszy od IBM
>DVMS (chyba) 1000obr 2MB cache U2W SCSI?

A co w tym dziwnego?
DMVS (tak to sie pisze ;>) jest przeciez stara seria ;) - tam media
transfer nie przekraczal praktycznie 400 Mb/s a w DTLA jest ponad 400
Mb/s :) Jesli chcesz dobry dysk na SCSI IBM-a to polecam nowa serie 10k
obrotow DDYS z cache-em 4 megowym (te dopiero sa miodne - ale chwilowo
mnie nie stac na wymiane ;))

>Niemozwlie ... testy testami ale transfer 35MB/s i to fizyczny dla IDE
>jest dla mnie nierealny, moze 20-25MB/s jeszcze tak ale nie wiecej..

To slabiutko siedzisz w realiach - 20-30 to mialy juz niedawno
Barracudy-II Seagate'a i Maxtory DiamondMaxy-y.

>Zreszta mialem taki dysk do testow i wcaaaaaaaaaale nie widac bylo ponad
>dwukrotnego przyrostu wydajnosci operacji dyskowych...

Pewnie testowales na kontrolerze UDMA/33 z wylaczonym DMA ;P

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."