Odp: błaganie o pomoc !

Autor: Justyna Kaminska (blb_at_yoyo.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 16:43:47 MET DST

Przede wszytskim wielkie, wielkie dzięki za odpowiedź i gorące całusy.
Procesor Pentium III, ale jaka częstotliwość ?
W Enterze reklamują płytę główną Asus P3V4X Via Apollo 133A ? Może być taka
?
Czy pamięć 100 Mhz czy 133 Mhz ?
Rozumiem, że lepiej samemu podać parametry komputera, a nie kupować gotowe
zestawy. Czy lepiej szukać jakiejś małej firmy czy bardziej znanej ?
I jeszcze jedno : ktoś oferuje mi taką kartę grafiki grafika=Nvidia Riva TNT
2 32MB (M 64) AGP 4X za 300 zł, to podobno tanio. Czy to dobra karta i czy
cena jest atrakcyjna ?

Justyna

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:8F62A760Ak
ennydiedontheredpil_at_194.204.152.38...