Re: Odp: błaganie o pomoc !

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 16:55:31 MET DST

-~*Justyna Kaminska*~- <da whatever>

>Przede wszytskim wielkie, wielkie dzięki za odpowiedź i gorące całusy.
>Procesor Pentium III, ale jaka częstotliwość ?

A to juz zalezy jak sie zmiescisz z cena - tak do 666 sa jeszcze w
sensownych cenach.

>W Enterze reklamują płytę główną Asus P3V4X Via Apollo 133A ? Może być
>taka ?

Moze ale jest nieznacznie wolniejsza od plyt na chipsecie Intela jesli
jednak kupisz ta plyte to tez nie bedziesz zalowac.

>Czy pamięć 100 Mhz czy 133 Mhz ?

To juz zalezy od producenta - czesto markowe 100-ki sa lepsze od
bezfirmowych 133, z markowych polecam np. pamieci Infineon (Siemens).

>Rozumiem, że lepiej samemu podać parametry komputera, a nie kupować
>gotowe zestawy. Czy lepiej szukać jakiejś małej firmy czy bardziej
>znanej ?

Lepiej bardziej znanej - zaplacisz troszke drozej ale bedziesz miec
pewnosc, ze to jest to o co ci chodzilo.

>I jeszcze jedno : ktoś oferuje mi taką kartę grafiki
>grafika=Nvidia Riva TNT 2 32MB (M 64) AGP 4X za 300 zł, to podobno
>tanio. Czy to dobra karta i czy cena jest atrakcyjna ?

Jak macie tyle pieniazkow to stac was na Nvidia Ge-Force DDR (ASUS V6800,
Creative Annihilator DDR, Leadtek WinFast DDR itp.)- bedzie sie duzo
lepiej nadawac do tego zestawu, M64 jest duzo od niej wolniejsza.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."