Re: uszkodzony twardziel nie wykrywalny

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 14:12:41 MET DST

Najprawdopodobniej masz problem z elektronika. Jesli nie "widac" dysku na
innych komputerach, to postaraj sie o identyczny dysk z ktorego bedziesz
mogl "pozyczyc" elektronike (nie gwarantuje skutecznosci takiego zabiegu,
ale mozna sprobowac)...

>pozatym slyszalem iz sa programy zabezpeiczajace dyski z bad sctorami przed
>ich rozszerzaniem (ale jakos nie chce mi sie wierzyc w ich skutecznosc).

bad sectorow raczej nie powtrzymasz jesli nosnik jest fizycznie uszkodzony
(nowsze dyski teoretycznie same to robia, ale polega to tylko na
przemapowaniu sektorow)... a jedyne ktore robia namiastke tego, to wszystkie
a'la NDD/ scandisk ;))

Pozdrawiam