Odp: Jaka nagywarka

Autor: Molo (molo_at_z.pl)
Data: Thu 29 Jun 2000 - 00:38:17 MET DST

> TEAC.
>
> A jak masz do wydania 1200 zeta, to pomyśl może o jakimś wolniejszym
> Plextorze na SCSI (jak potrzebujesz CD-RW). A jak nie potrzebujesz,
> kupuj TEACa 8x24x + kontroler. Zmieścisz się w tych 1200, a będziesz
> miał super sprzęt.
> Aha, bez CD-RW da się naprawdę żyć. Ja nie mam, a jakos mi tego nie
> brakuje.

Ja zato nagrywam wylacznie na RW, sa 4zl drozsze, ale jak gierka mi
sie znudzi - moge zmazac, nagralem plyte ktorej juz nie uzywam - moge
zmazac, nagram nie tak jak trzeba - moge zmazac, cos sie spieprzy -
moge zmazac....
no... chyba, ze ktos tylko do nagrywania piratow jej uzywa :-)
A tak nawiasem, to nie polecam kupowania nagrywarek scsi, jesli
posiada sie twardziela ide, to tylko pogarsza sprawe.