Re: dzielenie dysku na partycje...

Autor: mike (mike_at_orfi.uwm.edu.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 20:19:36 MET DST

Użytkownik Seba <dr_hee_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:395a3519_at_news.vogel.pl...
> Nie wiem czy sie nie myle (jesli tak wybaczcie, bo jeszcze nie jestem zbyt
> doswiadczony w tej materii) ale jezeli tak duzy dysk podzielimy na
partycje
> mamy wtedy szybszy dostep do danych, nieprawdaz?
> Wybaczcie jezeli palnalem glupote, ale wydaje mi sie to logiczne.
> Glowica nie musi tak skakac po róznych rejonach dysku...
> Co o tym sadzicie?
>
> Pozdro

Wydaje mi sie, ze to nie ma znaczenia - prowanywalem wyniki w prog
testujacych wydajnosci HDD i nie bylo znaczacych roznic.
Natomiast zauwazylem wzrost wydajnosci jak ustawilem pilk wymiany na stale i
umiescilem go na jednej partycji